sdafsdafsade14E-unsplash

Hulp & Support

Betaling

Bij Janssen Partyverhuur geniet je van het gemak van achteraf betalen via een factuur. Na het inleveren van de gehuurde artikelen ontvang je binnen enkele dagen de factuur per e-mail of post. Zorg ervoor dat je de betaling binnen de aangegeven termijn voldoet, zodat alles soepel en zonder zorgen verloopt.

Transport

Bij Janssen Partyverhuur stemmen we de leverings- en ophaaldata van de gehuurde producten samen met jou af. Doorgaans leveren we de artikelen een dag voor het evenement en halen we ze een dag na afloop op. Uiteraard kunnen we dit in overleg aanpassen aan jouw wensen en behoeften.

Wij verzorgen het transport van de producten vanuit ons magazijn naar de afgesproken locatie. De bezorgkosten zijn afhankelijk van je locatie en worden daarom op maat berekend. Op onze website tref je een overzicht aan van de mogelijkheden en tarieven, zodat je altijd goed geïnformeerd bent. Daarnaast bieden we je de optie om de gehuurde producten zelf op te halen. Dit is uiteraard voordeliger en bespaart je eventuele bezorgkosten.

 

 

Annulering

Na ontvangst van een bevestiging wordt je bestelling definitief en reserveren we de gekozen artikelen voor je. Mocht je feest onverhoopt niet doorgaan, dan zijn er annuleringskosten van toepassing voor het annuleren van de complete bestelling. Deze kosten zijn als volgt:

Annuleringstermijn          Tot €1000          Boven €1000
Dezelfde dag                     100%                   100%
Tot 1 dag                             100%                   100%
1 – 5 dagen                         80%                     75%
5 – 10 dagen                       60%                     50%
10 – 25 dagen                     30%                     35%
25 – 45 dagen                      0%                      25%
45+ dagen                             0%                        0% 

Let op: deze tabel geeft de annuleringskosten weer op basis van de termijn waarin de annulering plaatsvindt, afhankelijk van de totale waarde van de bestelling.

Veel gestelde vragen

Hier vindt je antwoorden op de meest gestelde vragen. Blader door de veel gestelde vragen om snel de informatie te vinden die je nodig hebt. Als je vraag hier niet wordt beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen.

Je kunt onze producten via onze website bestellen. Ga naar onze website en kies de producten die je wilt huren en voeg de producten toe aan je winkelwagen. Wanneer je klaar bent met winkelen, ga je naar het afrekenproces en vul je je gegevens en de gewenste huurdag in. Voeg eventuele opmerkingen toe, bijvoorbeeld over de levering en/of ophaal tijden. Wij nemen vervolgens contact met je op om de bestelling te bevestigen en de details van de huurperiode en het transport af te stemmen. Natuurlijk kun je ons ook altijd bellen of mailen om je bestelling te plaatsen of advies te vragen. 

Nadat de bestelling is geplaatst, zullen wij contact opnemen om de aanvraag te bevestigen. Enkele dagen voor het feest/evenement zal er opnieuw contact worden opgenomen om een leverdatum en -tijd af te spreken. Na het feest/evenement zullen wij de gehuurde producten weer komen ophalen op een afgesproken moment. De prijzen op onze website zijn voor één dag huren.

Natuurlijk is dat mogelijk! Neem voor een passende prijsopgave contact met ons op.

Je kunt je goederen ophalen op onderstaand adres

 

Janssen Partyverhuur

Biezendijk 3

6595 MG Ottersum

 

Neem vooraf even contact met ons op om een tijdstip in te plannen om de spullen op te komen halen of als je ze weer komt terugbrengen.

Ja, bij Janssen Partyverhuur is het gebruikelijk dat wij onze producten bezorgen. U kunt uw gehuurde producten ook altijd bij ons ophalen. De bezorgkosten zijn afhankelijk van uw locatie en kunt je Hier vinden 

We streven ernaar onze producten in een goede staat bij onze klanten af te leveren. Mocht er onverhoopt toch iets kapot gaan tijdens de huurperiode, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We kunnen dan samen kijken naar een oplossing. Afhankelijk van het type schade zal worden beoordeeld of en hoe de kosten van het herstel of de vervanging worden verrekend. Het is daarom ook belangrijk om de inhoud van de levering bij aflevering te controleren en eventuele schades direct aan ons te melden.

We hebben geen volledig assortiment online staan, dus als je naar iets specifieks op zoek bent en je kunt het niet vinden op onze website, neem dan gerust contact met ons op. We hebben een groot netwerk en kunnen mogelijk toch aan je wensen voldoen. We doen ons best om alle verzoeken van onze klanten te realiseren en helpen je graag verder.